مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-08حوادث

کار درمنزل با مجوز پلیس فتا، شگرد کلاهبرداران است


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا درباره ترفند تازه کلاهبرداران سایبری با شگرد کار در منزل با مجوز پلیس فتا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ علی محمد رجبی از شیوه جدید کلاهبرداری با شگرد کار در منزل خبر داد و افزود: افراد سودجو با انتشار آگهی های تبلیغاتی باعنوان کار در منزل در سایت های درج آگهی و شبکه های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی های خود از عنوان (دارای تاییدیه از پلیس فتا) استفاده می کنند.

وی ادامه داد: پلیس فتا هیچ گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و .

در فضای مجازی صادر نمی کند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا بابیان این که شهروندان در فضای مجازی تنها به مراکز نظافتی که دارای مجوز هستند، اعتماد کنند تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد تبلیغات گسترده مراکز خدمات نظافتی، قالی شویی و .

در شبکه های اجتماعی و وب سایت های درج آگهی هستیم، از این رو برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی و فضای مجازی برای نظافت خانه و قالی شویی باید به سایت اتحادیه مربوط و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنید.

رجبی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام به کارگیری افراد به درخواست های مشکوک و غیر معقول آنان توجه نکنند و از درخواست های پیش پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار درمنزل با مجوز پلیس فتا، شگرد کلاهبرداران است

کار درمنزل با مجوز پلیس فتا، شگرد کلاهبرداران است