مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-09فرهنگي

باید تولیدات مختلفی در فضای مجازی داشته باشیم


مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: با ابزارهای هنری، خوشنویسی، سینما، تئاتر و نقاشی باید اصول اسلامی، آیات و احادیث، بیانات معصومین و سیره معصومین (ع) را تبیین کرده و به دست قشرهای مختلف برسانیم.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: با ابزارهای هنری، خوشنویسی، سینما، تئاتر و نقاشی باید اصول اسلامی، آیات و احادیث، بیانات معصومین و سیره معصومین (ع) را تبیین کرده و به دست قشرهای مختلف برسانیم.

محمودرضا برازش شامگاه روز گذشته (17 اسفندماه) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی با بیان اینکه باید شاکر باشیم که توفیق داریم تا در خدمت اهل بیت (ع) باشیم، اظهار کرد: وظیفه ما این است که با کلام معصومین (ع) آشنا شده و بعد آنها را با شیوه های فرهنگی و هنری به اطلاع مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مردم وقتی از فواید سخنان و بیانات معصومین (ع) مطلع شوند، تبعیت خواهند کرد که ما باید به طرق مختلف و با ابزارهای مختلف این کار را انجام دهیم، افزود: با ابزارهای هنری، خوشنویسی، سینما، تئاتر، نقاشی باید اصول اسلامی، آیات و احادیث، بیانات معصومین و سیره معصومین (ع) را تبیین کرده و به قشرهای مختلف مردم اعم از کودک، نوجوان تا متخصصان در اقصی نقاط دنیا برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تولیدات مختلفی در فضای مجازی داشته باشیم

باید تولیدات مختلفی در فضای مجازی داشته باشیم