مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-09اجتماعي

آثار تاریخی شهرستان ری شناسنامه دار شدند


شناسنامه آثار تاریخی و میراث فرهنگی ری برای حدود 200 اثر تاریخی ثبت شده در سطح شهرستان ری نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین رونمایی از طرح تابلو شناسنامه آثار تاریخی و میراث فرهنگی ری با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رؤسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ری در محوطه تاریخی برج طغرل شهرری برگزار شد.

فرماندار شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آثار تاریخی و میراث فرهنگی بهترین نمایه برای اثبات تمدن فاخر و هنر منحصر به فرد ایران زمین در جهان است که حفظ و صیانت از آنها و سعی در معرفی هرچه بیشتر این آثار از وظایف مهم تمام هموطنان عزیزمان می باشد.

  وی در ادامه گفت: بنا به اهمیت صیانت از آثار تاریخی و تلاش در راستای معرفی این آثار برای توسعه گردشگری و جذب توریست، یکی از نیازهای مهم محوطه های تاریخی سطح شهرستان، طراحی و نصب شناسنامه های فنی معرفی این آثار در قالب تابلوهای همسان و یک شکل بوده است.

فرماندار ری افزود: مطابق هماهنگی های انجام شده و با تأمین اعتبارات مالی از سوی منابع فرمانداری ویژه ری این کار توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان انجام شد که امروز اولین مورد از این تابلوها همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان در محوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار تاریخی شهرستان ری شناسنامه دار شدند

آثار تاریخی شهرستان ری شناسنامه دار شدند