مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-09ورزشي

از تمرین کنار قلیان فروش ها تا حمله سگ ها به بازیکن فوتبال خوزستان!


سرمربی تیم فوتبال ولایت اهواز درباره شرایط تمرینی این تیم در پارک های اهواز و حمله سگ های ولگرد به بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه داد.

- از تمرین کنار قلیان فروش ها تا حمله سگ ها به بازیکن فوتبال خوزستان! ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال ولایت اهواز درباره شرایط تمرینی این تیم در پارک های اهواز و حمله سگ های ولگرد به بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه داد.

محسن عساکره در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم ولایت اهواز از جمله تیم های مردمی استان خوزستان است که چندین سال است در لیگ برتر و لیگ یک جوانان کشور فعالیت دارد اما متاسفانه در این چند سال شاید هر دو یا سه سال یک بار از سوی مدیرکل وقت ورزش و جوانان خوزستان یک کمک مالی جزیی به تیم ما می شد ولی امسال علی رغم این که توانستیم به عنوان تیم اول گروه مان به مرحله حذفی لیگ یک جوانان صعود کنیم و فردا در بندرعباس بازی داریم، تاکنون نمی دانیم باید چگونه به بندرعباس برویم؟ یعنی حتی پول کرایه یک اتوبوس را هم نداریم.

به ما گفته شده است پول کرایه اتوبوس 15 میلیون تومان است و من نمی دانم باید چگونه این پول را تهیه کنم.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ مسئولی به ما کمک نکرده و جالب است ما در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز تمرین می کردیم که حدودا جلسه ای 500 هزار تومان هم کرایه می دادیم ولی از آن جا که زمین ورزشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمرین کنار قلیان فروش ها تا حمله سگ ها به بازیکن فوتبال خوزستان!

از تمرین کنار قلیان فروش ها تا حمله سگ ها به بازیکن فوتبال خوزستان!