مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-09اجتماعي

پویش «همراهان سفر ایمن» در البرز برگزار می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه 1400 در البرز آغاز می شود و تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد.

- ، علی زندی فر صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از محورهای موصلاتی استان البرز اظهار کرد: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با سراسر کشور در استان البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش از 25 اسفندماه 1400 آغاز می شود و تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد، افزود: مخاطبان این پویش مسافران نوروزی (رانندگان و اعضای خانواده آنها به ویژه مادران، کودکان و نوجوانان) و رانندگان خودروهای سنگین و حمل و نقل عمومی هستند.

این مسئول، کمک به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی و ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و رفتار درست رانندگی را از مهمترین اهداف برگزاری این پویش عنوان کرد.

زندی فر تصریح کرد: به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن فرهنگ و هنر ایران، کمک به احیای نمایش های ایرانی به ویژه نمایش های آیینی سنتی بومی مقصد و کمک به احیای موسیقی ایرانی به ویژه موسیقی های بومی و مقامی شهر مقصد از دیگر اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «همراهان سفر ایمن» در البرز برگزار می شود

پویش «همراهان سفر ایمن» در البرز برگزار می شود