مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-09پزشكي

50 درصد تست های PCR در کرمانشاه مثبت می شود/ هر علامتی را کرونا فرض کنید


معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه اظهار کرد: در چند روز اخیر نتیجه حدود نیمی از تست های PCR گرفته مثبت می شود و نیاز است که مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

- 50 درصد تست های PCR در کرمانشاه "مثبت" می شود/ هر علامتی را "کرونا" فرض کنید ایسنا/کرمانشاه معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه اظهار کرد: در چند روز اخیر نتیجه حدود نیمی از تست های PCR گرفته مثبت می شود و نیاز است که مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع گسترده سویه اُمیکرون در سطح استان، گفت: در حال حاضر جواب حدود نیمی از تست های PCR در استان مثبت می شود و مردم باید جدی تر از گذشته نسبت به رعایت پروتکل ها دقت داشته باشند.

شاه آبادی گفت: در حال حاضر در بازه نزولی موج جدید کرونا قرار گرفته ایم، اما همه چیز بسته به رفتار بهداشتی مردم دارد و چنانچه رعایت نکنند امکان استمرار این موج و حتی اوج گیری دوباره آن وجود دارد.

معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه در خصوص نتیجه منفی کاذب برخی تست های کرونا گفت: نتیجه تست کرونا به عوامل مختلفی از جمله شرایط فیزیولوژی بدن هر فرد، میزان آلودگی ویروسی در بدن، زمان نمونه گیری، نمونه گیری مناسب و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد تست های PCR در کرمانشاه مثبت می شود/ هر علامتی را کرونا فرض کنید

50 درصد تست های PCR در کرمانشاه مثبت می شود/ هر علامتی را کرونا فرض کنید