مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09سياسي

پای برخورد با جریان فساد در شهرداری ایستاده ایم


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به کم شدن حساسیت ها و رواج کارچاق کنی در شهرداری در گذشته، گفت: اگرچه با هر پدیده منفی که در طول زمان شکل گرفته نمی شود یک شبه برخورد کرد، - اما طور جدی پای برخورد با فساد در شهرداری ایستاده ایم.

محمد نورصالحی در نشستی با خبرنگاران که امروز (چهارشنبه، 18 اسفند) برگزار شد، با اشاره به گذشت بیش از 7 ماه از فعالیت شورای ششم، اظهار کرد: 20 روز پس از شروع کار رسمی شورای ششم، شهردار اصفهان انتخاب و معرفی شد و در این مدت موتو در حال حرکت شهرداری با سرعت بیشتری فعالیت کرده است.

وی به تصویب بودجه سال 1401 شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: توجه به محیط زیست، حمل و نقل عمومی و برنامه های فرهنگی و جذب مشارکت مردم در بودجه سال آینده پررنگ تر دیده شد و بودجه سال آینده نسبت به امسال افزایش 41 درصدی خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: طی این مدت از فعالیت شورا 7 کمیسیون تشکیل فعال شده، همچنین 33 جلسه علنی و 55 جلسه تلفیق برگزار و تلاش شده ارتباط بیشتری با مردم داشته باشیم و اگر گره ای وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به اخبار برخی تخلفات و سو جریانات، گفت: بیش از 98 درصد در محیط های اداری و از جمله شهرداری سالم کار می کنند، اما همین چند درصد هم باید به صفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای برخورد با جریان فساد در شهرداری ایستاده ایم

پای برخورد با جریان فساد در شهرداری ایستاده ایم