مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09حوادث

انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در مشهد/ مجروحیت 5 نوجوان


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی در بولوار حر عاملی خبر داد .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت پنج پسر نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در داخل یک منزل مسکونی در بولوار حر عاملی خبر داد .

مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر شنیدن صدای انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 28 و 51 را به محل حادثه در خیابان هنرور اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، 5 پسر نوجوان با میانگین سنی 10 تا 20 سال در حین ساخت مواد محترقه در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی 9 واحدی، به دلیل انفجار دچار سوختگی و جراحت شده اند که آتش نشانان بلافاصله این افراد را برای انتقال به بیمارستان از محل خارج کرده و تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضایی خاطرنشان کرد: در بررسی های دقیق در محل مشخص شد، این 5 نفر در اقدامی خطرناک و در نبود والدین خود، حین ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث به وجود آمدن انفجاری مهیب، توأم با تخریب خسارت و شکستگی شیشه های آپارتمان مسکونی و سوختگی خود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در مشهد/ مجروحیت 5 نوجوان

انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در مشهد/ مجروحیت 5 نوجوان