مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09ورزشي

درخشش تیم جوانان تراکتور/صعود از گروه مرگ


تیم جوانان تراکتور در مرحله مقدماتی لیگ برتر جوانان کشور با عملکرد خوبی به دور نهایی صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تیم جوانان تراکتور در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور با کسب 25 امتیاز به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

جوانان تراکتور در این مسابقات عملکرد مطلوبی داشته و در حالی که دور رفت تنها 9 امتیاز کسب کرده بودند، در دور برگشت 16 امتیاز به دست آورده و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شدند.

ارزش کار جوانان تراکتور زمانی بیشتر مشخص می شود که در این گروه تیم های مدعی سپاهان، ذوب آهن اصفهان، نساجی، پیکان تهران و ملوان انزلی حضور داشتند و این گروه به نوعی گروه مرگ مسابقات بود.

هدایت تیم جوانان تراکتور بر عهده امیرعلی احمدزاده بازیکن سابق تیم تراکتور بود که نتایج خوبی با این تیم کسب کرده و خود یکی از عوامل موفقیت سرخپوشان تبریزی به شمار می رود.

پیروزی رفت و برگشت برابر ملوان، برد پر گل در مصاف با سپاهان و برد در قائم شهر در مصاف با نساجی از نتایج خوب تیم تراکتور در دور مقدماتی به شمار می رود.

نتایج تیم جوانان تراکتور به شرح زیر است: دور رفت: پیکان صفر – تراکتور صفر تراکتور 1 – تاکستان 1 نساجی 2 – تراکتور 3 تراکتور 1 – ملوان انزلی صفر دهکده طلایی بابل 3 – تراکتور 1 سپاهان 2 – تراکتور صفر تراکتور صفر – ذوب آه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم جوانان تراکتور/صعود از گروه مرگ

درخشش تیم جوانان تراکتور/صعود از گروه مرگ