مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-09اجتماعي

پیش بینی حضور گسترده زائران در شهر کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: پیش بینی می کنیم در سال جاری و بعد از دو سال محدودیت شاهد حضور گسترده زائران در شهر کرمان باشیم.

- ، فریدون فعالی صبح چهارشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در کرمان گفت: شهر کرمان هم اکنون به عنوان یکی از شهرهای زیارتی و مقاصد گردشگری مذهبی شناخته می شود و همین امر و بعد از دو سال محدودیت های کرونایی موجب می شود در شهر کرمان شاهد موج گسترده حضور مسافران از استان های مختلف باشیم به همین دلیل باید پیش بینی های لازم برای استکان و رفاه این مسافران انجام شود.

وی افزود: ایجاد ایستگاههای راهنمای سفر، ایستگاههای تسهیلات نوروزی، هماهنگی برای اسکان مسافران و شیفت اصناف مختلف بسیار ضروری است.

وی از راه اندازی کمیته های سفر در شهرستان کرمان اشاره کرد و گفت: باید شهر کرمان در خصوص سفرهای نوروزی به صورت ویژه دیده شود و همه دستگاه ها پای کار باشند تا با مشکل مواجه نشویم.

فعالی ادامه داد: همکاری بین بخشی در این خصوص ضروری است ضمن اینکه با توجه به وجود هفت اثر ثبت جهانی و صدهای اثر ثبت ملی منحصر به فرد شهرستانهای مختلف استان درگیر این موج از سفرها خواهند شد و در مناطقی مانند راین و شهداد و ماهان که در شهرستان کرمان قرار دارند برنامه ریزی لازم باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور گسترده زائران در شهر کرمان

پیش بینی حضور گسترده زائران در شهر کرمان