مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-09اقتصادي

امضای تفاهم نامه زراعت چوب میان منابع طبیعی خوزستان و توسعه نیشکر


مدیرکل منابع طبیعی خوزستان از امضای تفاهم نامه برای زراعت چوب میان این اداره کل و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبرداد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل منابع طبیعی خوزستان از امضای تفاهم نامه برای زراعت چوب میان این اداره کل و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبرداد.

محمدتقی سجادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تفاهم نامه ای برای زراعت چوب در سطح 2 هزار هکتار با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به امضا رسید که در این تفاهم نامه علاوه بر موضوع زراعت چوب بحث شورورزی در سطح 25 هزار هکتار و اجرای برنامه های بیابان زدایی را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: این تفاهم نامه، در زمین ها و منابع آبی شرکت توسعه نیشکر انجام خواهد شد و گونه های مختلف گیاهی از جمله اکالیپتوس در آن کشت می شود و نهایتا تا پایان سال 1401 به اتمام می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی خوزستان با اشاره به اینکه تراکم کاشت برای زراعت چوب در هر هکتار، 800 تا یک هزار گیاه است، گفت: زراعت چوب، رویکردی اقتصادی است که باعث کنترل عرصه و در نهایت تولید چوب پس از 5 سال می شود.

سجادی با بیان اینکه برای زراعت چوب در خوزستان، 161 هزار هکتار استعدادیابی شده است، تصریح کرد: برای 25 هزار هکتار از این میزان، هدفگذاری و برای 6 هزار و 700 هکتار آن، قرارداد بسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه زراعت چوب میان منابع طبیعی خوزستان و توسعه نیشکر

امضای تفاهم نامه زراعت چوب میان منابع طبیعی خوزستان و توسعه نیشکر