مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-09سياسي

عبور از مشکلات با نگاه جهادی امکان پذیر است


معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: در راه توسعه استان و خنثی کردن توطئه های دشمن نیازمند تبیین شرایط از سوی مسئولین و نگاه و رویکرد جهادی در امور هستیم.

- محمدسبحان حسنی در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه تلاش های کادر درمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا تا ابد در تاریخ کشور ماندگار است، اظهار کرد: نیروهای بهداشت و درمان ایلام در مواجهه با شرایط همه گیری کرونا سنگ تمام گذاشتند و همگی قدردان زحمات آنها هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و اینکه امروز دشمن در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی به دنبال ضربه زدن هستند، افزود: یکی از محورها و شاخص هایی که مد نظر استکبار است، کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب بوده و با ایجاد فضای غبارآلود توسط ابر رسانه هایی که در اختیار دارد، می خواهد روکشی از غبار را بروی دستاوردها و پیشرفت جمهوری اسلامی بپوشاند و نسل جوان را از آرمان های انقلاب دور کند و بذر ناامیدی را با بزرگنمایی نقاط ضعف کشور که بیشتر در بخش معیشت و اقتصاد مردم است در جامعه بپاشاند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد، تصریح کرد: نخبگان، فعالین فرهنگی و رسانه ها باید با تبیین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از مشکلات با نگاه جهادی امکان پذیر است

عبور از مشکلات با نگاه جهادی امکان پذیر است