مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-09سياسي

اختتامیه پویش کودکان سایبری/ رونمایی از 4 عنوان کتاب


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا به رونمایی از چهار عنوان کتاب در حاشیه پویش کودکان سایبری اشاره کرد و گفت: بیش از 26 میلیون بازدید از این پویش در فضای مجازی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در اختتامیه دومین پویش مردمی کودکان سایبری پویش کودکان سایبری با بیان اینکه پویش کودکان سایبری در سال جاری از تاریخ 25 دی ماه تا یکم بهمن ماه اجرا شد اظهار داشت: در این پویش اقدامات گسترده رسانه ای انجام شد که می توان به 352 اقدام رسانه ای، اجرای تبلیغات محیطی در مساحت 6 هزار و 638 متر مربع، نصب بنر در محیط 2 هزار و 370 در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه اقدامات گسترده ای در سامانه شاد صورت گرفت، تصریح کرد: جذب 130 هزار عضو در کانال شاد، 15 میلیون بازدیدکننده از مطالب کانال پلیس در شاد، حضور 2 هزار نفر در کارگاه آموزشی و تهیه هزار و 500 کلیپ از اقدامات پلیس فتا در این حوزه بود.

وی افزود: بیش از 26 میلیون بازدید از پویش کودکان سایبری در فضای مجازی انجام شد و 403 محتوای چند رسانه ای نیز در زمینه های مختلف طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پویش کودکان سایبری/ رونمایی از 4 عنوان کتاب

اختتامیه پویش کودکان سایبری/ رونمایی از 4 عنوان کتاب