مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-09بين الملل

موضع مایک پنس درخصوص عملکرد رییس جمهور بعدی آمریکا درقبال برجام


معاون رییس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد، اگر رییس جمهور بعدی کشورش یک جمهوری خواه باشد او نیز مانند ترامپ از توافق با ایران خارج خواهد شد.

- معاون رییس جمهور پیشین آمریکا مدعی شد، اگر رییس جمهور بعدی کشورش یک جمهوری خواه باشد او نیز مانند ترامپ از توافق با ایران خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پنس معاون دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا که در سال 2018 به طور یک جانبه از توافق هسته ای خارج شد در گفت وگو با روزنامه اسراییل هیوم مدعی شد که اگر در آینده یک فرد جمهوری خواه در کاخ سفید روی کار بیاید، او نیز مجدداً از توافق هسته ای جدید با ایران خارج خواهد شد.

پنس که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است در ادامه گفت: من بر این باورم که در انتخابات بعدی حزب جمهوری خواه کنترل مجلس نمایندگان و سنا را در سال 2022 به دست خواهد گرفت و معتقدم که در سال 2024 به کاخ سفید باز خواهیم گشت.

وی افزود: هر کسی که اکنون بر سر میز مذاکره است باید بداند که این اتفاق خواهد افتاد.

ما در آینده یک رییس جمهور جمهوری خواه داریم و در سال 2025، زمانی که رییس جمهور و دولت ما جمهوری خواه خواهد بود - چنانچه برنامه جامع اقدام مشترک احیا شود- ما در دولت جدید بخشی از صدای آمریکایی ها خواهیم بود که برای پایان دادن فوری به توافق هسته ای تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع مایک پنس درخصوص عملکرد رییس جمهور بعدی آمریکا درقبال برجام

موضع مایک پنس درخصوص عملکرد رییس جمهور بعدی آمریکا درقبال برجام