مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-09سياسي

تهران آماده میزبانی بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آمادگی تهران برای میزبانی از نمایشگاه کتاب گفت: در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا نمایشگاه بین المللی کتاب بعد از دو سال تعطیلی در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران که در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، بیان داشت: این جلسه در خصوص چگونگی برگزاری و بالابردن ضریب هم افزایی دستگاه ها و سازمان ها در برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و امکان برگزاری آن به صورت فیزیکی نبود، گفت: نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور به حساب می آید که سطوح بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

البته لازم به ذکر است که ما مخالف برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران هستیم و تاکید ما بر آن است که نمایشگاه های عمومی و تخصصی به ویژه چنین نمایشگاه هایی می بایست خارج از تهران برگزار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران آماده میزبانی بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور

تهران آماده میزبانی بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور