مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-09ورزشي

آلومینیوم را دست کم نمی گیریم


مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی مقابل آلومینوم اراک خواهیم داشت، تیمی که فوتبال را خوب بازی می کند و با توجه به نتایج اخیرش، انگیزه های زیادی برای برد دارد و ما نیز آن ها را دست کم نمی گیریم.

- سجاد دانایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش در مقابل فولاد خوزستان از هفته بیست و یکم که منجر به پیروزی ذوب آهن شد، اظهار کرد: تیم به شرایط آرمانی خود بازگشته است.

نتیجه بازی در مقابل فولادخوزستان، نتیجه یکدلی بود که در بین تیم ایجاد شده بود، همه بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند و نکاتی که کادر فنی به تیم یادآوری کرده بود را به خوبی توانستیم در زمین اجرا کنیم و این دیدار را با پیروزی پشت سرگذاشتیم، خیلی خوشحال هستیم که توانستیم با این برد دل هواداران ذوب آهن را شاد کنیم، امیدواریم که این روند نیز ادامه پیدا کند.

وی در ارتباط با بازی تیمش در مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم لیگ گفت: بازی با آلومینیوم اراک، بازی سختی خواهد بود، تیمی که فوتبال را خوب بازی می کند و مدتی است نتوانسته نتایج مورد دلخواه خود را بگیرد، اما ما می خواهیم به هدفمان که جبران امتیاز از دست رفته نیم فصل اول در نیم فصل دوم است، با نتایجی که به دست می آوریم، برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم را دست کم نمی گیریم

آلومینیوم را دست کم نمی گیریم