مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-09ورزشي

اداره کل ورزش استان تهران به ظرفیت قهرمانی ورامین توجه کند


رشته ورزشی نیست که در شهرستان ورامین قهرمان و رتبه آور نداشته باشد لذا انتظار می رود اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به این ظرفیت عظیم توجه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان که با حضور مسؤولین شهرستانی و استانی در زورخانه شهدای ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ایام ماه شعبان و اعیاد بزرگ و نورانی این ماه را به همه تبریک و تهنیت عرض می کنم و امید است طاعات و عبادات همگی مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشد و بتوانیم خودمان را برای ماه میهمانی خدا ماه مبارک رمضان آماده سازیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای ورزشکار، گفت: ورزشکاران در همه عرصه ها پیشگام بوده اند، دیار 15 خرداد زرخیر بوده و است و در تمام نقاط کشور خاک ورامین یک خاک نمونه است، اما دیار 15 خرداد از نظر نیروی انسانی هم زرخیر و فعال است و هر کدام در زمینه و حوزه تخصصی خودشان فعال هستند.

فرماندار ورامین افزود: جامعه ورزش ورامین یک جامعه فعال و پویا است، تیم های مختلفی شهرستان ورامین داشته و دارد که موفقیت های فراوانی را رقم زده است، آنچه مسؤولیت ما را سنگین تر می کند همین بحث توجه ویژه به ورزش همگانی است که دولت سیزدهم به این مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل ورزش استان تهران به ظرفیت قهرمانی ورامین توجه کند

اداره کل ورزش استان تهران به ظرفیت قهرمانی ورامین توجه کند