مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-09اجتماعي

مشکلات جاده «یاسوج به پاتاوه» و دودی که به چشم مردم می رود


در جلسه پیش گیری از وقوع جرم شهرستان دنا رییس پلیس راه یاسوج به اصفهان گفت: راه و شهرسازی باید زیرساخت های جاده پاتاوه را فراهم کند و تحویل راهداری و شهرداری دهد تا پلیس راهور بتواند در آنجا مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه پیش گیری از وقوع جرم شهرستان دنا به ریاست محمودی رییس دادگستری دنا و با حضور غریب پور دادستان و دیگر مسوولان این شهرستان برگزار شد.

  غریب پور دادستان دنا با بیان این که برای مقابله با هنجارها و آسیب های اجتماعی توجه و حمایت بیشتری شود گفت:  باید همه دستگاه های متولی همراهی و تعامل بیشتری داشته باشند.

دادستان دنا گفت: دو موضوع مهم جلسه یکی مشکل جاده یاسوج به اصفهان و استقرار پلیس در  محور پاتاوه و ساماندهی خودروهای  شوتی است که امروز باید مورد بحث قرار گیرد و تصمیمات لازم گرفته شود.

محمودی رییس دادگستری شهرستان دنا گفت: در حوزه ترانزیتی یاسوج به پاتاوه و اصفهان که جز حوزه قضایی دنا است متاسفانه مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که عدم هماهنگی بین ادارات باعث تشدید این مشکلات شده است که باید هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود ما نمی دانیم جاده یاسوج به پاتاوه و اصفهان تحویل راهداری است یا راه و شهرسازی که به خودی خود باعث بروز مشکلات فراوانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جاده «یاسوج به پاتاوه» و دودی که به چشم مردم می رود

مشکلات جاده «یاسوج به پاتاوه» و دودی که به چشم مردم می رود