مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-09اجتماعي

توزیع 55 هزار اصله درخت بین کشاورزان شهرستان تویسرکان


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تویسرکان گفت:  55 هزار اصله درخت صنوبر بین کشاورزان و 8 هزار اصله درخت در گونه های زبان گنجشک، اقاقیا، - سرو و کاج بین مردم تویسرکان توزیع شده است.

به گزارش، روح الله عبداللهی چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پنج سامانه عرفی با تعریف حق چرا در شهرستان تویسرکان وجود دارد، افزود: برگزاری کلاس های آموزشی و جذب همیاران طبیعی باعث کاهش قابل توجه اطفا حریق شده است.

وی با بیان اینکه کاشت 10 هکتار بذر در پلاک دارستان تویسرکان و 10 هکتار واکاری جنگل کاری در منطقه میررضی انجام شده است، متذکر شد: احاله مدیریت 40 هکتار از عرصه منابع طبیعی در منطقه میررضی به شهرداری تویسرکان با نظارت این منابع طبیعی در حال اقدام است.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تویسرکان ادامه داد: قسمتی از اراضی ملی پلاک سرکان و روستای گلیان به عنوان ذخیره گاه جنگلی معرفی شده است همچنین کپه کاری در دو روستای نقی آباد و کمان گران به وسعت 100 هکتار امسال با همکاری مردم در اراضی منابع طبیعی شهرستان انجام شده است.

عبداللهی تصریح کرد: 840 مورد استعلام در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی منابع طبیعی انجام شده که خوشبختانه در این مورد اداره منابع طبیعی تویسرکان در پاسخ به استعلامات رتبه برتر استان همدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 55 هزار اصله درخت بین کشاورزان شهرستان تویسرکان

توزیع 55 هزار اصله درخت بین کشاورزان شهرستان تویسرکان