مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-09ورزشي

فوتبال کرمان نفس تازه می خواهد/ بانیان وضع موجود چه کمکی به بهبود وضعیت می کنند؟


انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان برای تعیین رییس جدید، روز شنبه 21 اسفندماه با حضور 49 نفر از اعضا مجمع برگزار می شود؛ انتخاباتی که همواره برگزار شدنش پر از چالش های متعدد بوده است.

- ایسنا/کرمان انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان برای تعیین رییس جدید، روز شنبه 21 اسفندماه با حضور 49 نفر از اعضا مجمع برگزار می شود؛ انتخاباتی که همواره برگزار شدنش پر از چالش های متعدد بوده است.

چه زمانی که دوره دوم ریاست مرحوم حاج جعفری به پایان رسیده بود و فاصله طولانی مدت بیش از یکسال و نیم برای برگزاری مجمع سپری شد و چه پس از استعفای علی قرایی که بازهم فاصله ای به مدت یک سال و نیم تا زمان برگزاری مجمع( 21 اسفندماه) به هدر رفت! این فواصل فقط عدد نیستند بلکه روزهایی هستند که فوتبال استان در بلاتکلیفی محض به سر برده است.

این وضعیت به جای کمک به فوتبال بیشتر به بدنه و هویت آن ضربه زده است.

اما بخت و اقبال با استان و فوتبال کرمان یار بوده است که در همین مدت، صنایع و معادن موجود در استان، اقدام به حمایت ازفوتبال و تیمداری کرده اند تا به واسطه همین امر، وضعیت مطلوبی برای فوتبال استان در کشور رقم بخورد.

نباید منکر نقش ارزنده باشگاه هایی همچون گل گهر، آرمان گهر، گهرزمین و شهرداری سیرجان، مس شهربابک، مس رفسنجان، مس کرمان، مس سرچشمه، شهرداری و خاتون بم، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال کرمان نفس تازه می خواهد/ بانیان وضع موجود چه کمکی به بهبود وضعیت می کنند؟

فوتبال کرمان نفس تازه می خواهد/ بانیان وضع موجود چه کمکی به بهبود وضعیت می کنند؟