مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-09سياسي

بیقراری «اخلاص» در مسجد/ کانونی که به سفارش زنان پاسخ می دهد


اهالی کانون فرهنگی هنری «اخلاص» در منطقه ولاشجرد تویسرکان هر جمعه محصولات فرهنگی را روستا به روستا و مسجد به مسجد می چرخانند تا مروج دین باشند و حجاب برتر، - خبرگزاری فارس - همدان، فریده حسینی فرزام، روزهای جمعه که می شود، جنب و جوشش از دیگر روزهای هفته بیشتر است، نماز صبح را می خواند، چای صبحانه اش را که سر می کشد، بار و بندیلش را برمی دارد و راهی می شود، این همان عهدی است که با خودش بسته؛ جهاد را ادامه می دهیم .

جمعه ها روزهای بی قراری دل برای اسلام و مسلمین است این جمله را چنان با قدرت می گوید، گویی چندین سال است که کارش را شروع کرده است اما تنها هشت ماهی است که مشغول شده و عجیب است استقبال مردم از آن.

 این کار برایش لذت بخش شده و خستگی معنایی ندارد با وجود اینکه این روزها با شلوغی های آخر سال همراه شده، می گوید علاوه بر جمعه ها، پنج شنبه ها خود را نیز به این کار اختصاص داده تا محصولات سفارشی مردم زودتر به دستشان برسد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) روستای ولاشجرد تویسرکان روزهای جمعه با برگزاری برنامه فرهنگی و برپایی نمایشگاه در مساجد و بقاع متبرکه شهرها و روستاها حس و حال زیبایی ایجاد کرده است، بچه های روستا نیز با او همراهی کرده و مادران نیز سفره های نذری خود را در معیت این گروه می گشایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیقراری «اخلاص» در مسجد/ کانونی که به سفارش زنان پاسخ می دهد

بیقراری «اخلاص» در مسجد/ کانونی که به سفارش زنان پاسخ می دهد