مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 23:072022-03-09سياسي

نحوه تخصیص بودجه دانشگاه ها در سال آینده مشخص شد


وزیر علوم حضوری شدن کلاس های آموزشی در سال 1401 را یک ضرورت مهم و مورد تأکید مسئولان ارشد نظام دانست و گفت: در سال 1401 تخصیص بودجه دانشگاه ها بر اساس میزان حضوری شدن آموزش ها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین از دانشگاه ها انتظار داشتند نسبت به شاگردپروری و تربیت دانشجویانی دانا، باسواد، بااخلاق و باایمان اقدام کنند و در راستای حاکم بودن روحیه انقلابی در دانشگاه ها تلاش کنند.

وی اظهار کرد: حضوری شدن کلاس های آموزشی در سال 1401 یک ضرورت مهم و مورد تأکید مسئولان ارشد نظام است و در سال 1401 تخصیص بودجه دانشگاه ها بر اساس میزان حضور شدن آموزش ها خواهد بود.

وی افزود: غیرحضوری شدن دانشگاه ها به خاطر کرونا و ماندگاری زیاد دانشجویان در منازل، باعث دوری دانشجویان از محیط های آکادمیک و تضعیف روحیه دانشجویان شده است، گفت: ضرورت دارد برای تقویت وضعیت علمی آموزشی و حفظ شور و نشاط در بین نسل جوان، آموزش حضوری به شکل بسیار جدی از سال آتی عملی شود.

وزیر علوم گفت: رؤسای دانشگاه ها حتماً تمهیدات لازم را از نظر مالی و تجهیزاتی برای حضوری شدن دانشگاه در سال 1401 پیش بینی کنند و بخشی از بودجه های خود را برای این کار پس انداز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تخصیص بودجه دانشگاه ها در سال آینده مشخص شد

نحوه تخصیص بودجه دانشگاه ها در سال آینده مشخص شد