مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-10سياسي

همایش امنیت و ایمنی محصولات کشاورزی در دانشگاه تبریز برگزار شد


همایش امنیت و ایمنی محصولات کشاورزی با همکاری دانشگاه تبریز و معاونت علمی و پژوهشی سپاه آذربایجانشرقی با حضور پژوهشگرانی از حوزه مواد غذایی در تالار شهید سلمانی دانشکده کشاورزی و برخی از پژوهشگران به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همایش امنیت و ایمنی محصولات کشاورزی با همکاری دانشگاه تبریز و معاونت علمی و پژوهشی سپاه آذربایجانشرقی با حضور پژوهشگرانی از حوزه مواد غذایی در تالار شهید سلمانی دانشکده کشاورزی و برخی از پژوهشگران به صورت مجازی برگزار شد.

جلیل شفق، رییس دانشکده کشاورزی در این همایش با اشاره به اینکه امنیت مهمترین نیاز انسان است و امنیت غذایی یکی از نمودهای مهم امنیت در عرصه سلامت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: امروزه تامین امنیت غذایی آحاد جامعه یکی از مسائل استراتژیک در سطح ملی و بین المللی و نماد اقتدار و تداوم دولت ها است.

رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه علی رغم تامین بخش عمده محصولات کشاورزی در داخل کشور، متاسفانه در زمینه ی خوراک دام وطیور، روغن خوراکی بیش از 70 درصد و همچنین سایر محصولات حدود 20 درصد از طریق واردات تامین می شود، افزود: این امر با وجود پتانسیل های متعدد طبیعی، علمی و انسانی زیبنده کشور نیست و شایسته است، تدابیر لازم توسط مسئولین و پژوهشگران انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش امنیت و ایمنی محصولات کشاورزی در دانشگاه تبریز برگزار شد

همایش امنیت و ایمنی محصولات کشاورزی در دانشگاه تبریز برگزار شد