مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-10حوادث

شناسایی و دستگیری سارقان 20 تن سرباره فولاد در هرمزگان


با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان، سارقان 20 تن سرباره فولاد از یکی از مجتمع های صنعتی شناسایی و دستگیر و محموله های سرقتی کشف شد.

- سردار غلامرضاجعفری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول خبری مبنی بر سرقت محموله های سرباره فولاد از یکی از مجتمع های صنعتی و تولیدی استان و دپو آن در مکان های نامعلوم و سپس بارگیری و انتقال آن ها به استان های مرکزی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با تشکیل تیمی و با انجام کار اطلاعاتی، بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند یک کامیون بنز ده چرخ حامل سرباره های مسروقه را شناسایی و توقیف که در تحقیقات صورت گرفته از راننده و سرنشین آن مشخص شد محموله از اطراف یک روستا به مقصد اصفهان بارگیری شده است.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته مشخص شد محموله توسط چند نفر تبعه افغانی و بوسیله جرثقیل بارگیری و صاحب بار که فقط یک یا دو بار اول بصورت حضوری جهت اخذ بارنامه مراجعه کرده بود در سایر دفعات بارنامه را بصورت تلفنی سفارش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری سارقان 20 تن سرباره فولاد در هرمزگان

شناسایی و دستگیری سارقان 20 تن سرباره فولاد در هرمزگان