مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-10سياسي

مراحل واگذاری زمین فرودگاه قم باید از ابتدا و قانونی دنبال شود


خلع ید از زمین فرودگاه برداشته شده اما این به معنای واگذاری به فرد نیست و مراحل واگذاری باید از ابتدا و به صورت قانونی دنبال شود.

- ، حجت الاسلام علی مظفری در دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در سخنانی با بیان اینکه موفقیت در سایه تلاش همگانی محقق می شود، عنوان کرد: ما در تمامی عرصه هایی که نیاز به حضور دستگاه قضایی باشد حضور خواهیم یافت و از منابع طبیعی نیز با جدیت حراست خواهیم کرد چراکه حراست از منابع طبیعی فقط بر عهده یک سازمان نیست و همه باید در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی مشارکت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت زمین موجب افزایش متجاوزان شده و برخی از قوانین نیز تناسب میان جرم و مجازات را موردنظر قرار نداده است، گفت: اگر مجازات بازدارنده نباشد جرم نیز بیشتر می شود که ما برای رفع این خلأ به مسئولان ملی اعلام کردیم که مجازات باید با میزان جرم تناسب داشته باشد.

مظفری خاطرنشان کرد: در مورد فرودگاه متأسفانه روند مطلوبی در گذشته دنبال نشد و نزدیک به سه هزار هکتار زمین بدون سپری کردن مراحل قانونی در اختیار فردی قرار گرفت که بعد از اتفاقات مختلف امروز خلع ید از این زمین برداشته شده است اما این به معنای واگذاری به فرد نیست و مراحل واگذاری باید از ابتدا و به صورت قانونی دنبال شود و در این راستا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل واگذاری زمین فرودگاه قم باید از ابتدا و قانونی دنبال شود

مراحل واگذاری زمین فرودگاه قم باید از ابتدا و قانونی دنبال شود