مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-10سياسي

پاسداری، الگویی از زندگی مؤمنانه برای جامعه است


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه پاسداران باید الگوی زندگی مؤمنانه برای مردم باشند، گفت: پاسداری جنبه های گوناگون دارد که یکی از آن ها مبارزه و حضور در میدان نبرد حق علیه باطل است؛ - هرلحظه عمر پاسدار انقلاب اسلامی باید جلوه پاسداری از اخلاق، معنویت، کسب فضایل، زدودن رذایل و مبارزه با نفسانیات باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز در جمع فرماندهان سپاه استان خراسان رضوی که در محل پایگاه شهید برونسی مشهد برگزار شد، به ابتکار امام خمینی(ره) در نام گذاری سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار اشاره و عنوان کرد: این نام گذاری توسط امام راحل یکی از هدایت و الهامات الهی بود، چراکه سپاه با مکتب امام حسین(ع) پیوندی ناگسستنی دارد.

وی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از مصادیق حدیث شریف ان المومن ینظر بنور الله دانست و با اشاره به حوادث گوناگونی که کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی با سربلندی پشت سر گذاشته است، ابراز کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنایت الهی و با نور خدا در حوادث گوناگون کشور را به سوی موفقیت، عزت و سربلندی هدایت کرده اند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: حوادث سهمگینی که در طول 43 سال پس از انقلاب برای نظام مقدس اسلامی رقم خورد، هرکدام به تنهایی برای از بین بردن و نابودی هر کشور و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداری، الگویی از زندگی مؤمنانه برای جامعه است

پاسداری، الگویی از زندگی مؤمنانه برای جامعه است