مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-10اقتصادي

چشم امید صیادان مازندرانی به حل مطالبات در سفر رییس جمهور


همزمان با درپیش بودن سفر رییس جمهور به مازندران 4هزار صیاد مازندرانی نیز امیدوار هستند که در این سفر بحث تعدیل، تثبیت، اقتصادی کردن در تعاونی های صیادی پره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فصل صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران همانند سال های گذشته با هزار امید و آرزوی صیادان شروع شد، باوجود اینکه افزایش قیمت آلات و ادوات صیادی هزینه زیادی بر دوش صیادان گذاشت اما آنان به امید تورهای پررونق خود را برای فصل صید آغاز کردند.

باوجود اینکه حدود 5 ماه از آغاز فصل صید گذشت اما تورهای صیادان مازندران کم رونق و ازطرفی خواسته های آنان نیز کماکان روی زمین مانده است.

بحث طرح تعدیل، تثبیت، اقتصادی کردن در تعاونی های صیادی پره، بیمه صیادان و سخت و شمرده شدن شغل صیادی سه مطالبه بحق جامعه صیادی است که کماکان بلاتکلیف مانده و هر سال در روزهای آغاز فصل صید صحبت به میان می آید و بعد هم تا فصل صید دیگر به فراموشی سپرده می شود.

با درپیش بودن سفر رییس جمهور 4هزار صیاد مازندران نیز امیدوار هستند که در این سفر به خواسته های آنان ترتیب اثر داده شود که امیدواریم به نتیجه برسد.

*فعالیت 54 تعاونی پره در مازندران خشایار نوایی رییس اتحادیه ماهیگیران پره استان مازندران در گفت وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر 54 تعاونی پره با حدود 4هزار صیاد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید صیادان مازندرانی به حل مطالبات در سفر رییس جمهور

چشم امید صیادان مازندرانی به حل مطالبات در سفر رییس جمهور