مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-10اجتماعي

تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف اعلام شد


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مجمع خیرین بانوان مدرسه ساز استان کرمان هرگونه تغییر نام و یا کاربری مدارس خیر ساز را بدون هماهنگی تخلف دانست و بر رعایت دقیق این موضوع تأکید کرد.

- رضا رضایی در این دیدار خیران مدرسه ساز را یکی از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی توصیف کرد و افزود: فعالیت خیران علاوه بر نقش آنها در عمران و آبادانی کشور دارای تأثیرات مثبت روی دانش آموزان است.

وی بیان کرد: جامعه خیران و نهادهای خیری دارای توانایی های بالایی هستند که می توان از ظرفیت های آنها در زمینه های مدرسه داری، مدرسه یاری، نگهداشت و تجهیز مدارس بهره مند شد.

رضایی با اشاره به پایین بودن متوسط سرانه فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشوری گفت: مهم ترین دلیل کمبود سرانه فضای آموزشی در شهرکرمان و مناطق حاشیه ای آن، مهاجرت است که با تدوین سند آمایش سرزمینی و جذب مشارکت خیران در سه سال آینده سعی در رفع این مشکل خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تغییر نام و کاربری مدارس خیر ساز تخلف است گفت: بر اساس مصوبه 663 شورای عالی آموزش و پرورش که قبلاً به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده است، تغییر نام و یا کاربری مدارس خیر ساز ممنوع و تخلف محسوب می شود مگر در مواردی که اجازه خیر و یا وارث آن وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف اعلام شد

تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف اعلام شد