مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-10دانش

ضرورت تقویت علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ضرورت تقویت علوم پایه در دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه بدون علوم پایه معنا ندارد و لازم است انگیزه همکاران این حوزه تقویت شود و علوم پایه متناسب با سایر علوم در دانشگاه رشد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست با اعضای هیئت علمی گروه ژنتیک بر حمایت دانشگاه از گروه ژنتیک و لزوم همگرایی بیشتر فعالیت های این گروه گفت: مراکز مختلف دانشگاه در زمینه ژنتیک فعالیت دارند؛ گستره این خدمات را به فال نیک می گیریم اما لازم است جامعیتی را ایجاد کنیم که تمامی فعالیت ها، به صورت متمرکز زیر نظر گروه ژنتیک صورت گیرد و این گروه بر تمامی فعالیت ها اشراف داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین بر همگرایی و هم افزایی گروه ژنتیک تأکید کرد و گفت: این همگرایی باعث افزایش قدرت علمی و توانمندی بیشتر گروه ژنتیک می شود.

دکتر قناعتی با تأکید بر پیشرفت پر شتاب علم ژنتیک در دنیا افزود: با توجه به پیشرفت های بسیاری که در تشخیص و درمان زودرس بیماری ها و همچنین در زمینه ژن تراپی و مونوکلونال آنتی بادی و.

در دنیا صورت گرفته؛ سیر بیماری ها و نحوه درمان آن در دنیا عوض شده و لازم است در دانشگاه متناسب با این پیشرفت ها برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

ضرورت تقویت علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی تهران