مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-10سياسي

نشست تخصصی قلب و عروق در قم برگزار شد


نشست تخصصی قلب و عروق با هدف بازتعریف و تکامل مفاهیم و تدابیر این حوزه با حضور جمعی از صاحب نظران در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

- حجت الاسلام علی کشوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نشست تخصصی قلب و عروق در مرکز فرهنگی 313 جمکران، اظهار کرد: برای برگزاری نشست های علمی ذیل نظریه 50 گانه پیشگیری ساختاری از بیماری ها در قم برنامه ریزی مطلوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون نشست هایی با عنوان الگوی فقهی غذا و طبیب مشاور، الگوی فقهی تحلیل بیماری و پاتولوژی فقهی چگونگی پیدایش بیماری برگزار شده که این نشست ها مرتبط با سلامت کشور است؛ در نشست اخیر نیز نگاه تخصصی به قلب و عروق که یکی از 50 نظریه پیشگیری ساختاری از بیماری هاست، مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر مدرسه فقهی هدایت گفت: نشست تخصصی قلب و عروق، در 6 محور شامل تعریف قلب و تبیین جایگاه آن در بدن، تبیین بخش های مختلف قلب خصوصاً بخش عُقَد، بررسی ارتباط قلب و روابط انسانی (معرفی اخلاقیات و رفتارهای احیاء کننده قلب)، بررسی ارتباط قلب و تغذیه (معرفی غذاهای تقویت کننده قلب)، بررسی ارتباط قلب و سایر اعضای بدن و معرفی داروهای جدید قلب و عروق به متخصصان قلب و عروق همراه با معرفی دستورالعمل جدید پیشگیری اولیه از CVD دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی قلب و عروق در قم برگزار شد

نشست تخصصی قلب و عروق در قم برگزار شد