مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-10اقتصادي

منصوری: با نهضت احیای صنعت تا امروز اشتغال 318 نفر احیاء شده است


استاندار تهران در مراسم افتتاح شرکت صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد گفت: امروز در قالب نهضت احیای صنعت 11 طرح با اشتغال 318 نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه گذاری این طرح ها 340 میلیارد تومانی بوده و اتفاقات خوبی را در استان تهران رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از تهران، مراسم افتتاح شرکت کیان صنعت پایدار اندیش تولیدکننده لوله های مورد استفاده در صنعت پتروشیمی با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در محل شهرک صنعتی شمس آباد به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

منصوری در این جلسه اظهار کرد: 360 واحد تولیدی، کشاورزی و صنعتی در استان تهران احیا شده که 335 واحد در حوزه صنعت بوده است همچنین 63 واحد نیز تملک شده توسط بانک ها بوده که به چرخه صنعت بازگشتند.

وی ادامه داد: امروز در قالب نهضت احیای صنعت 11 طرح با اشتغال 318 نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه گذاری این طرح ها 340 میلیارد تومانی بوده و اتفاقات خوبی را در استان تهران رقم می زند.

استاندار تهران عنوان کرد: 20 درصد صنعت کشور در استان تهران قرار دارد، بازار بسیار بزرگ، نیروی انسانی فراوان و سرمایه بخش خصوصی ظرفیت های مهمی هستند که اگر حمایت کنیم تحولات خوبی در استان تهران رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: با نهضت احیای صنعت تا امروز اشتغال 318 نفر احیاء شده است

منصوری: با نهضت احیای صنعت تا امروز اشتغال 318 نفر احیاء شده است