مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-10اقتصادي

عملیات ساخت 4 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محور میاندوآب_بوکان آغاز شد


در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان بوکان، عملیات ساخت 4 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ارزش 250 میلیارد ریال در محور میاندوآب_بوکان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز 19اسفند در جریان ششمین سفر شهرستانی خود به شهر بوکان در آیین آغاز عملیات 4 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محور میاندوآب_ بوکان ضمن قدردانی از همت جمعی شکل گرفته در احداث کریدور بزرگراهی به عنوان حلقه اتصال پنج استان تأثیرگذار در حمل ونقل بین المللی بر پیگیری ویژه پیمان سپاری قسمت های باقی مانده این گذرگاه تاکید کرد و اظهار داشت: صیانت از جان مردم در سفرهای جاده ای از برنامه های توسعه ای تعریف شده و باید اقدامات گسترده ای جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی در محورها عملیاتی شود.

  وی تصریح کرد: موقعیت ممتاز آذربایجان غربی اهمیت ساخت و توسعه جاده های استاندارد را دوچندان کرده و تأمین اعتبار لازم برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور را در اولویت برنامه های کاری قرار داده ایم.

  معتمدیان توسعه محورهای ترانزیتی با رعایت کیفیت و استانداردهای تعیین شده را یکی از اهداف عدالت محور دولت مردمی برشمرد و تصریح کرد: با بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت های موجود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 4 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محور میاندوآب_بوکان آغاز شد

عملیات ساخت 4 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محور میاندوآب_بوکان آغاز شد