مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-10سياسي

برخورد با چهار مفسد اقتصادی در شهرداری همدان/ کاهش زمین فروشی


شهردار همدان از کاهش زمین فروشی در شهرداری خبر داد و گفت: فساد در شهرداری خیلی چشمگیر است اما توسط تعداد کمی که نمی توانند بر نفس خود غلبه کنند صورت می گیرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز نخستین نشست خبری شهردار همدان پس از 6 ماه تصدی مسوولیت سید مسعود حسینی؛ با اصحاب رسانه برگزار و در این جلسه موضوعاتی مختلفی مطرح شد.

 ابتدا هر از خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات استان مسائلی را عنوان کردند که می توان به معضل زباله گردها، بودجه عمرانی شهرداری در سال 1401، تعاونی مسکن خبرنگاران، مشکلات دکه های روزنامه فروشی، معضل سگ های ولگرد، تخریب خانه های تاریخی، تبدیل وضعیت استخدام نیروهای شهرداری اشاره کرد.

بازار سینا به زودی راه اندازی می شود   شهردار همدان در این مراسم با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری در حال حاضر و اولویت اصلی آن اتمام پروژه های نیمه تمام است اظهار کرد: شاید افتخار بر این باشد که بخواهیم پروژه جدید شروع کنیم اما اگر نتوانیم آن را اجرا کنیم کار را مشکل خواهد کرد، به همین دلیل هدف ما تکمیل پروژه های بزرگ نیمه تمام است.

سیدمسعود حسینی با اشاره به اینکه بالغ بر 17 سال درگیر پروژه بازار سینا و 15 سال درگیر پروژه پارکینگ آقاجانی بیگ هستیم و اولویت ما در خصوص پروژه های نیمه تمام، بیشتر اینها بودند گفت: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با چهار مفسد اقتصادی در شهرداری همدان/ کاهش زمین فروشی

برخورد با چهار مفسد اقتصادی در شهرداری همدان/ کاهش زمین فروشی