مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-10سياسي

تبعیض از ادارات اجرایی باید برچیده شود


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لازمه تحقق عدالت در جامعه، مقابله با فساد و تبعیض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید محمد رضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: باید تبعیض از ادارات کل اجرایی ما برچیده شود و  این رفع تبعیض برای مردم باید محسوس باشد.

وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی برشمرد و گفت: در نظامی که برای هر پست مدیریتی آن؛ صدها شهید تقدیم کرده ایم، مدیرانی باید بر مسند بنشینند که پای بندترین افراد به ارزش های اسلامی باشند و درد مردم را درد خود بدانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از مدیران کل تعاون و کار استان مازندران خواست تعامل بیش از پیش با مردم به ویژه اقشار ضعیف و ساده زیستی را در اولویت کار خودشان قرار دهند و با هر گونه فسادی برخورد قاطع کنند.

این مسوول، ارتباط با آحاد مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی ذکر کرد و گفت؛ امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسوولان عالی نظام است و در این خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیری جهادی و انقلابی در رأس آن؛ رسالتی خطیر برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض از ادارات اجرایی باید برچیده شود

تبعیض از ادارات اجرایی باید برچیده شود