مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-10پزشكي

تولید مواد اولیه دارو مزالازین، نقش مهمی در جلوگیری از خروج ارز دارد


تولید مواد اولیه ی داروی مزالازین، نقش مهمی در جلوگیری از خروج ارز کشور دارد و با تامین آن، نگرانی در تامین این دارو نخواهیم داشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان غذا و دارو گفت: تولید مواد اولیه ی داروی مزالازین، نقش مهمی در جلوگیری از خروج ارز کشور دارد و با تامین آن، نگرانی در تامین این دارو نخواهیم داشت.

دکتر بهرام دارایی روز پنجشنبه، 19 اسفند ماه، در آیین رونمایی از ماده اولیه دارویی مزالازین شرکت دانش بنیان جولیان کیمیا صنعت در دانشگاه علوم پزشکی تبریر اظهار کرد: با توکل بر خدا و امید به محققان بنا داریم برای تولید مواد اولیه ی داروهای خاص و ویژه کمک کنیم تا به تولید برسند و ظرفیت تولیدات داخلی ما را افزایش دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم در پنج سال آینده با رسیدن به رکورد یک میلیارد دلار در صنایع دارویی کشور، جایگزین مناسبی برای نفت پیدا کنیم و بتوانیم با صادرات آنها، ظرفیت بزرگی در کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان در رسیدن به این هدف ما را یاری می کنند و در دولت سیزدهم و به ویژه وزارت بهداشت، برای تسهیل کسب و کار جوانان و شرکت های دانش بنیان قدم های موثری برداشته می شود تا بتوان با کمک به آنها این راه را هموار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مواد اولیه دارو مزالازین، نقش مهمی در جلوگیری از خروج ارز دارد

تولید مواد اولیه دارو مزالازین، نقش مهمی در جلوگیری از خروج ارز دارد