مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:222022-03-10ورزشي

داماد عضو هیات رییسه فدراسیون، داور لیگ برتر شد!


این شکست البته غلبه افشاریان بر کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال هم محسوب می شود.

سخندان دیگر تصمیم گیرنده اصلی در چیدمان داوران لیگ برتر نیست چرا که پیش از این رییس دپارتمان داوری به داماد افشاریان قضاوت نمی داد.

- از روزی که سخندان رییس دپارتمان داوری شده بود، روح الله شریفی داماد خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون که خودش رییس کمیته داوران نیز هست، حتی یک ابلاغ داوری هم نگرفت، اما او حالا برای قضاوت بازی تراکتور و فولاد انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر اعلام شد که طی آن قضاوت بازی تراکتور و فولاد به روح الله شریفی، داماد خداداد افشاریان سپرده شده است.

به نظر می رسد سخندان دیگر تصمیم گیرنده اصلی در چیدمان داوران لیگ برتر نیست چرا که پیش از این رییس دپارتمان داوری به داماد افشاریان قضاوت نمی داد.

اختلافات میان خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و سخندان، رییس دپارتمان داوری طی روز های اخیر به اوج رسیده بود، به حدی که گفته می شد خداداد افشاریان از اعضای هیات رییسه خواسته است میرشاد ماجدی را مجاب کنند سخندان را از دپارتمان داوری کنار بگذارد.

حالا همین که به روح الله شریفی، داماد خداداد افشاریان بازی داده شده، می تواند نشانه عقب نشینی رییس دپارتمان داوری و یا حتی نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد عضو هیات رییسه فدراسیون، داور لیگ برتر شد!

داماد عضو هیات رییسه فدراسیون، داور لیگ برتر شد!