مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-10فرهنگي

رونمایی از اسباب بازی های برتر یک سال اخیر به صورت مجازی


دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: طی دو هفته آینده، اسباب بازی های برتر یک سال اخیر از طریق «دی جی کانون» و سایت «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» رونمایی خواهند شد.

- آیدین مهدی زاده، دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص نحوه برپایی این جشنواره اظهار کرد: در اولین مرحله از جشنواره هفتم ما تقدیر از برترین تولیدکنندگان اسباب بازی هارا خواهیم داشت، ضمن اینکه نشست هایی را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: به محض بهتر شدن شرایط، بخش نمایشگاه حضوری و فروش اسباب بازی ها را خواهیم داشت و طی دو هفته آینده هم، اسباب بازی های برتر یک سال اخیر از طریق دی جی کانون و سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی خواهند شد.

رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی با بیان اینکه در مرحله دوم شاهد برپایی نشست های تخصصی در اردیبهشت ماه و به صورت حضوری خواهیم بود، گفت: امیدواریم بتوانیم در فصل بهار 4 تا 5 اتفاق دیگر را در ادامه همین برند، یعنی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی رقم بزنیم، به این ترتیب کل فرآیند جشنواره سه ماه طول می کشد و یک فصل را به خود اختصاص می دهد.

مهدی زاده در خصوص چرایی اختصاص یک فصل کامل به هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: حقیقت این است که ابعاد جشنواره بسیار گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اسباب بازی های برتر یک سال اخیر به صورت مجازی

رونمایی از اسباب بازی های برتر یک سال اخیر به صورت مجازی