مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:522022-03-10سياسي

ساماندهی زباله در آمل نیازمند عزم ملی و استانی است


شهردار آمل با بیان اینکه برای ساماندهی زباله نیازمند عزم جدی ملی و استانی است، گفت: پروژه ساماندهی زباله آمل را نیازمند عزم فرااستانی و فراشهرستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی داودی شب پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: شفافیت در امور شهری را بسیار می پسندم و معتقد به ایجاد سامانه شفافیت در شهرداری هستم.

وی با بیان اینکه در رابطه با ایجاد شفافیت در حقوق و مزایای کارکنان باید فکرهای اساسی شود، افزود: باید همشهریان در زمینه قراردادها در شهرداری بدانند که چه اتفاقاتی برای شهرشان افتاده است و موارد قرارداد را در اتاق شیشه ای باید به نمایش مردم درآورد.

شهردار آمل با اشاره به اینکه سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری آمل در حال ایجاد سامانه شفافیت است، تصریح کرد: نباید فعالیت مسؤولان شهری پنهانی انجام شود و لازم است مردم در جریان فعالیت مدیران و مسؤوان قرار بگیرند.

وی با اعلام اینکه شهرداری باید برای سال آینده در قالب بودجه برنامه ریزی کند، خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی شوراها بررسی و اعمال نظر در لایحه بودجه شهرداری است و انحراف از بودجه جز در موارد خاص اشتباه است.

  نیازمندی 1500 تومانی شهرداری و سازمان ها در شرایط عادی داودی با تأکید بر اینکه اداره برنامه و بودجه شهرداری از تمام ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی زباله در آمل نیازمند عزم ملی و استانی است

ساماندهی زباله در آمل نیازمند عزم ملی و استانی است