مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-11سياسي

جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود


انتظار اهالی مشگین شهر در توزیع اعتبارات رعایت عدالت و توازن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج بیگدلو شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر که با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: در تأمین آب شرب و بهبود وضعیت راه های روستایی ما نیازمند تصمیم گیری های انقلابی هستیم تا دغدغه اهالی مشگین شهر تا حدودی رفع شود.

وی تصریح کرد: در بخش راه روستایی، آسفالت 3 محور قوشه، موشیران و رضی امیرکندی به طول 90 کیلومتر می تواند به بهبود عبور و مرور در این شهرستان و روستاها کمک کرده و رضایت مردم را فراهم کند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه خط کشی، روشنایی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای مختلف جز الزامات است، گفت: برای مسیر گردشگری قینرجه 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از محل راه های گردشگری این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.

بیگدلو فرسودگی ماشین آلات و دستگاه های راهداری را از دیگر دغدغه های مسئولان شهرستان مشگین شهر اعلام کرد و افزود: بحث انتقال آب سد سبلان به روستاهای همجوار و همچنین ناحیه صنعتی رضی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود

جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود