مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-11بين الملل

ادعای ریاض درباره آزادی دو آمریکایی از زندان های صنعاء


سخنگوی وزارت دفاع عربستان سعودی که دی ماه گذشته به نادرست بودن ادعای خود درباره انبار تسلیحاتی ارتش یمن اذعان کرده بود، مدعی شد که نیروهای سعودی دو آمریکایی را از زندان های صنعاء آزاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع عربستان سعودی، بامداد امروز (جمعه)، مدعی شد که نیروهای این کشور به درخواست آمریکا عملیاتی امنیتی در یمن انجام داده اند.

ترکی المالکی سخنگوی وزارت دفاع عربستان و ائتلاف سعودی در این خصوص ادعا کرد که در راستای شراکت مستحکم میان دولت این کشور و آمریکا در چارچوب همکاری نظامی و هماهنگی های امنیتی مشترک، آن ها توانسته اند دو شهروند آمریکایی تحت بازداشت در صنعاء را آزاد کنند.

المالکی که پیشتر نیز ادعاهایی در رابطه انبار تسلیحاتی ارتش یمن مطرح کرده بود و خود مجبور به تکذیب آن شده بود، بدون اشاره به نام این دو فرد ادعایی در ادامه ادعای خود اضافه کرد که با آن ها در صنعاء بدرفتاری شده و گذرنامه آن ها ضبط شده است.

وی همچنین مدعی شد که این دو فرد از صنعاء به عدن و سپس از آنجا به عربستان سعودی منتقل شده اند و پس از آن به مقامات آمریکایی تحویل داده شده اند.

المالکی در حالی این ادعا را مطرح می کند که در دی ماه سال جاری، با انتشار ویدئویی از یک انبار تسلیحاتی مدعی شده بود که نیروهای ریاض توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ریاض درباره آزادی دو آمریکایی از زندان های صنعاء

ادعای ریاض درباره آزادی دو آمریکایی از زندان های صنعاء