مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-11سياسي

بازدید سرزده رییسی از بندر امیرآباد


وزیران دولت سیزدهم و اعضاء کابینه در جریان سفر رییس جمهور به مازندران، امروز از مناطق مختلف استان سرکشی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از ساری، حجت الاسلام رییسی صبح امروز در هفدهمین سفر استانی به مازندران رفت تا از نزدیک ضمن بازدید از طرح ها و پروژه های صنعتی و عمرانی و زیربنایی این استان، دیداری با اقشار مختلف مردم، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا داشته باشد و در پایان با حضوردر شورای اداری و نشست خبری به تشریح مصوبات این سفر بپردازد.

رییس جمهور در نخستین بازدید سرزده خود در سفر استانی به مازندران، از بندر امیرآباد کرد و در جریان فعالیت ها و اقدامات این بندر در راستای واردات کالا های اساسی و .

قرار گرفت.

حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور در بازدید از بندر اقتصادی امیرآباد با تاکید بر اینکه هرگونه موانع زیست محیطی برای توسعه بندر و استقرار صنایع باید برطرف شود، گفت: باید زمینه های استقرار صنایع دیگر نیز در بزرگترین بندر اقتصادی شمال کشور فراهم شود.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در این دیدار فراهم شدن استقرار پتروشیمی و کارخانه مس در استان را از طرح های توسعه ای این بندر بر شمرد و از رییس جمهور خواست امکان توسعه شرق به غرب بندر امیر آباد فراهم و زمینه های از سر گیری مجدد برخی کارخانه های غیر فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییسی از بندر امیرآباد

بازدید سرزده رییسی از بندر امیرآباد