مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-11سياسي

نقش مساجد در تحقق جهاد تبیین/ خراسان رضوی کاندید سه استان برتر فهما


معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کل کشور (فهما) گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در انجام جهاد تبیین اسفا کنند.

- کاشمر - معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کل کشور (فهما) گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در انجام جهاد تبیین اسفا کنند.

به گزارش، سعید سعادتی شامگاه پنج شنبه در همایش سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر با حضور مسئولین کانون های مساجد برگزار شد، اظهار کرد: مدیران کانون های مساجد علمداران و افسران حوزه فرهنگ و هنر هستند.

وی با بیان این که هزار و 300 نفر در کل کشور فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را ارزیابی می کنند، ادامه داد: سال گذشته استان قم مقام برتر استانی در فعالیت کانون های مساجد را به دست آورد و در امسال سه استان کاندید هستند که استان خراسان رضوی یکی از این استان ها است.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کل کشور با اشاره به این که مساجد می توانند به خوبی جهاد تبیین را انجام دهند، گفت: باید دقت داشته باشیم که در چه نقطه و جایگاهی از تاریخ قرار داریم زیرا برخی مواقع راه را اشتباه می رویم و این موجب بروز افتراق در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مساجد در تحقق جهاد تبیین/ خراسان رضوی کاندید سه استان برتر فهما

نقش مساجد در تحقق جهاد تبیین/ خراسان رضوی کاندید سه استان برتر فهما