مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-11دانش

آزمون استخدامی قوه قضاییه با رقابت 3334 نفر در اردبیل


رییس جهاددانشگاهی اردبیل از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه با رقابت 3334 نفر در استان اردبیل خبرداد.

- مهران اوچی اردبیلی در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز با رقابت 3334 نفر در دو حوزه امتحانی اردبیل و پارس آباد برگزار شد.

وی با اشاره به حوزه های فرعی این آزمون گفت: دانشگاه آزاد بسیج، آزاد سما، و دانشگاه پیام نور اردبیل نیز حوزه های شهرستان اردبیل می باشد.

به گفته رییس جهاددانشگاهی اردبیل 300 نفر عوامل اجرایی در این آزمون در سه دانشگاه سما، آزاد و پیام نور برای اجرای هرچه بهتر این آرمون با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کردند.

آزمون قوه قضاییه همزمان در سراسر کشور در استان اردبیل در دو حوزه اردبیل و پارس آباد توسط جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار گردید.

به گفته وی در این آزمون تعداد 3334 نفر داوطلب حضور دارند که تعداد شرکت کنندگان در حوزه اردبیل 2606 نفر (شامل 1250 نفر خواهران و بقیه برادران) و در حوزه پارس آباد هم 728 نفر (شامل 548 نفر برادران و بقیه خواهران) هستند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه و جمع پذیرش و قبولی نهایی در استان اردبیل 176 نفر خواهد بود، خاطر نشان کرد: این تعداد بعد از انجام مصاحبه و سپری کردن مراحل گزینش بصورت پیمانی جذب دادگستری استان خواهند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی قوه قضاییه با رقابت 3334 نفر در اردبیل

آزمون استخدامی قوه قضاییه با رقابت 3334 نفر در اردبیل