مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-11ورزشي

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی


تیم های باشگاهی استان اصفهان، امسال در لیگ های کشوری خوش درخشیدند و توانستند جام قهرمانی را به نام اصفهان و باشگاه خود کنند که یکی از این جام ها سهم کاشان شد، - جامی که تیم والیبال زنان باریج اسانس آن را با شکست مدعیانی چون ذوب آهن و سایپا به دست آورد.

نگاهی به تیم های ورزشی که داشته باشیم، می بینیم تیم هایی که پشتوانه مالی و مدیریت قوی دارند، موفق تر از رقبای خود عمل می کنند، به ویژه اگر علاوه بر ثبات مدیریتی در ابتدای فصل نیز مهره ها و تکه های پازل قهرمانی را به درستی انتخاب و در کنار هم قرار دهند، این مسئله در مورد یکی از تیم های موفق این فصل لیگ برتر زنان در رشته والیبال رخ داد.

فصل گذشته که در آخرین ثانیه های وقت اضافی شروع لیگ به یک باره باریج اسانس از لیگ برتر والیبال کنار رفت، کمتر کسی فکر می کرد، سال بعد باریجی ها بازگردند، آن هم بازگشتی نیمه طوفانی و به دور از حاشیه و در آرامش که توانستند با حذف مدعیان بر سکوی قهرمانی بایستند.

ایسنا به بهانه قهرمانی تیم والیبال زنان باریج اسانس با لاله حجازی، فرد اول این برند که جانشین پدر در هدایت مجموعه باریج اسانس شده و یکی از زنان موفق و کارآفرین کشورمان نیز است، گفت وگویی داشته که در ادامه آن را می خوانید: ورود باریج اسانس به ورزش چگونه اتفاق افتاد؟ شرکت باریج اسانس احساس کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی

باریج اسانس؛ از جبهه سلامت تا سکوی قهرمانی