مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-11بين الملل

پوتین:در مذاکرات روسیه و اوکراین شاهد تحولات مثبتی هستیم


رییس جمهور روسیه در دیدار با همتای بلاروسی ضمن تأکید بر ایستادگی در مقابل تحریم های غرب گفت، مذاکرات مسکو و کی یف شاهد تحولاتی مثبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه در دیدار با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی خود، تحولات اوکراین را به بحث گذاشت.

لوکاشنکو پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: اوکراینی ها در تلاش هستند علاوه بر دونباس علیه ما نیز حملاتی داشته باشند .

او در ادامه گفت: در حال حاضر جوخه های مزدور در خاک بلاروس حملاتی انجام می دهند و تلاش می کنند راه های منتهی به نیروگاه اتمی چرنوبیل را مسدود کنند .

رییس جمهور بلاروس افزود: ما در کنار روسیه در برابر تحریم های اعمال شده توسط غربی ها ایستادگی خواهیم کرد و به دنبال حصول توافق همکاری دوجانبه برای تبادل کالا هستیم .

در ادامه، پوتین نیز به خبرنگاران گفت: تحولات مثبتی در مذاکرات میان روسیه و اوکراین حاصل شده است .

رییس جمهور روسیه افزود: تجربه هدف قرار دادن ما در گذشته نشان داده که تحریم ها و محدودیت ها، توان ما را به ویژه در زمینه فناوری تقویت می کند .

پوتین همچنین امروز در جلسه شورای امنیت ملی روسیه از طرح سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه برای اعزام نیروهای داوطلب به اوکراین حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین:در مذاکرات روسیه و اوکراین شاهد تحولات مثبتی هستیم

پوتین:در مذاکرات روسیه و اوکراین شاهد تحولات مثبتی هستیم