مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-11ورزشي

نایب قهرمانی ورزشکار نوش آبادی در مسابقات پرورش اندام آسیا


ورزشکار نوش آبادی در اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا مدال نایب قهرمانی را به گردن آویخت.

- ایسنا/اصفهان عضو شورای ورزش نوش آباد گفت: ورزشکار نوش آبادی در اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا مدال نایب قهرمانی را به گردن آویخت.

علیرضا فتاحی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در جزیره کیش در حال برگزاری است و تا 21 اسفند ادامه دارد، اظهار کرد: سعید کاشفی نوش آبادی که در دسته 75 کیلوگرم مسابقات پرورش اندام کشور به مقام دومی رسیده بود، به نمایندگی از استان اصفهان همراه با محمد مخبر از استان خوزستان به تیم ملی دعوت شد.

وی افزود: هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاه های کشور به میزبانی ارومیه روز جمعه ششم ماه جاری برگزار شد و در وزن 75 کیلوگرم بادی بیلدینگ سعید کاشفی نوش آبادی از استان اصفهان توانست دومین مدال نقره در مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد.

عضو شورای ورزش نوش آباد تصریح کرد: نایب قهرمانی سوپر کاپ آسیا، سه مدال مسابقات ملی و کسب پنج مدال کشوری از دیگر افتخاراتی است که این ورزشکار نوش آبادی تاکنون کسب کرده است.

فتاحی با اشاره به محدود بودن امکانات ورزشی در شهرهای کوچک گفت: علیرضا هادیان، مچ انداز معلول نوش آبادی نیز دیگر ورزشکاری است که به عنوان نماینده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی ورزشکار نوش آبادی در مسابقات پرورش اندام آسیا

نایب قهرمانی ورزشکار نوش آبادی در مسابقات پرورش اندام آسیا