مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-11سياسي

نیروگاه زباله سوز مهمترین پروژه زیست محیطی مرکز مازندران است


وحیدی در بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری آن را مهمترین پروژه زیست محیطی مرکز مازندران عنوان و اظهار کرد: این نیروگاه می تواند گام بزرگی برای پیشگیری از آلاینده های زیست محیطی و تضمین سلامت مردم مرکز استان باشد.

- ایسنا/مازندران وحیدی در بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری آن را مهمترین پروژه زیست محیطی مرکز مازندران عنوان و اظهار کرد: این نیروگاه می تواند گام بزرگی برای پیشگیری از آلاینده های زیست محیطی و تضمین سلامت مردم مرکز استان باشد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان سفر یک روزه هییت دولت به مازندران، بعدازظهر امروز جمعه به همراه، مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، غلامرضا شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران و جواد طالبی، شهردار ساری از نیروگاه زباله سوز مرکز استان بازدید کرد.

وحیدی در این بازدید نیروگاه زباله سوز ساری را مهم ترین پروژه زیست محیطی مرکز استان عنوان و اظهار کرد: این نیروگاه می تواند گام بزرگی برای پیشگیری از آلاینده های زیست محیطی و تضمین سلامت مردم مرکز استان باشد.

وی علت تاخیر اجرای این پروژه را کم کاری پیمانکار قبلی دانست و افزود: هم اکنون عملیات اجرایی آن بر عهده بسیج سازندگی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه زباله سوز مهمترین پروژه زیست محیطی مرکز مازندران است

نیروگاه زباله سوز مهمترین پروژه زیست محیطی مرکز مازندران است