مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-11بين الملل

النجباء: باید آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد


سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق ضمن انتقاد شدید از اقدامات نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، گفت که واشنگتن به تسلیم کردن ملتها و نقض حاکمیت آنان ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق در واکنش به اقدامات نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، گفت که تمرینات آمریکا با گلوله جنگی در مرکز بغداد، تجاوز آشکار به حاکمیت عراق است.

شبکه خبری النجباء به نقل از الشمری گزارش داد، هدف قرار دادن غیر نظامیان بی گناه و دارایهای آنان، در راستای رفتارهایی است که انسانیت را تهدید می کند.

الشمری تأکید کرد، آمریکا به شیوه خود که در راستای تسلیم کردن ملتها و نقض حاکمیت آنان و ایستادن در برابر ملتهایی ادامه می دهد که برای آزادی، امنیت و شکوفایی تلاش می کنند.

وی با تأکید بر مقابله با تجاوزات آشکار آمریکا، خاطر نشان کرد، باید به هر نحوی، آمریکاییها را از عراق بیرون راند.

این در حالی است که منابع رسانه ای عراقی از به صدا درآوردن آژیرهای خطر در سفارت آمریکا در بغداد و آزمایش سامانه پدافندی سی-رام (C-RAM)  که موجب هراس ساکنان مناطق نزدیک به این سفارت خانه شد، خبر دادند.

سفارت آمریکا واقع در منطقه سبز بغداد اغلب به عنوان بخشی از تمرین امنیتی، سامانه پدافندی و آژیرهای هشدار را فعال می کند و موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: باید آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد

النجباء: باید آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد