مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-11بين الملل

باید آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نصر الشمری سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق در واکنش به اقدامات نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، گفت که تمرینات آمریکا با گلوله جنگی در مرکز بغداد، - سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق ضمن انتقاد شدید از اقدامات نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، گفت که واشنگتن به تسلیم کردن ملت ها و نقض حاکمیت آنان ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نصر الشمری سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق در واکنش به اقدامات نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، گفت که تمرینات آمریکا با گلوله جنگی در مرکز بغداد، تجاوز آشکار به حاکمیت عراق است.

شبکه خبری النجباء به نقل از الشمری گزارش داد، هدف قرار دادن غیر نظامیان بی گناه و دارای های آنان، در راستای رفتار هایی است که انسانیت را تهدید می کند.

الشمری تأکید کرد، آمریکا به شیوه خود که در راستای تسلیم کردن ملت ها و نقض حاکمیت آنان و ایستادن در برابر ملت هایی ادامه می دهد که برای آزادی، امنیت و شکوفایی تلاش می کنند.

وی با تأکید بر مقابله با تجاوزات آشکار آمریکا، خاطر نشان کرد، باید به هر نحوی، آمریکایی ها را از عراق بیرون راند.

این در حالی است که منابع رسانه ای عراقی از به صدا درآوردن آژیر های خطر در سفارت آمریکا در بغداد و آزمایش سامانه پدافندی سی-را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد

باید آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد