مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 03:172022-03-11دانش

مهندسی تر شدن رشته های مهندسی


مهندسی طبیعت، علوم و مهندسی اعصاب، مهندسی مکاترونیک و بیومکاترونیک؛ اینها نام برخی از رشته های نسبتاً جدید مهندسی هستند.

اینطور به نظر می رسد که رشته های مهندسی، - مهندسی تر از قبل شده اند، یعنی ترکیبی از چند رشته مهندسی یا غیرمهندسی با یکدیگر که به صورت تخصصی تر و هدفمندتر، به دنبال رفع چالش های موجود در جهان مدرن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید شما هم جزو متولدین دهه 60 و 70 باشید؛ بچه هایی که همه رؤیا و آرزوشون این بود که وقتی بزرگ شدند، آنها را دکتر یا مهندس خطاب کنند؛ البته این آرزوی خیلی از پدر و مادرها هم بود که باعث میشد بدون توجه به علاقه مندی و استعداد فرزندانشان، آنها را مجبور به تحصیل در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک کنند و خدا به داد دانش آموزانی می رسید که دوست داشتند در رشته های علوم انسانی یا هنر تحصیل کنند!!! این تب خانم مهندس و آقای مهندس شدن، خیلی ها را مریض و گرفتار خود کرده بود! البته تا چند سال قبل و زمانی که تعداد متقاضیان ورود به دانشگاه ها بسیار زیاد بود، موفقیت در ماراتن کنکور کار هرکسی نبود و نمیشد به راحتی طعم شیرین مهندس شدن را زیر زبان حس کرد؛ اما قبولی در هر رشته مهندسی هم مورد پذیرش نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسی تر شدن رشته های مهندسی

مهندسی تر شدن رشته های مهندسی